branding and brand identity communication

Το brand σας χρειάζεται να παρέχει ένα σαφές μήνυμα στον καταναλωτή, το οποίο να συνάδει με την εικόνα της εταιρείας σας.

Πρόκειται για ένα μήνυμα, άμεσα αναγνωρίσιμο από το λογότυπο, το ύφος, το σλόγκαν, το σχήμα και τη γραμματοσειρά της ιστοσελίδας σας, που εκφράζει την εταιρική κουλτούρα γύρω από το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε.

λογότυπο

Το λογότυπο είναι το δομικό στοιχείο της ταυτότητάς σας και ο πυρήνας του design strategy που επιλέγετε. Μαζί, θα δημιουργήσουμε ένα λογότυπο που θα μιλάει στους δυνητικούς σας πελάτες με τρόπο μοναδικό και αξέχαστο.

εταιρική ταυτότητα

Ένα σύνολο στοιχείων που αντιπροσωπεύουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να βλέπουν οι άλλοι την επιχείρησή σας, την αναγνωρίζουν και τη θυμούνται. Η επαγγελματική σας κάρτα, το επιστολόχαρτο, ο φάκελος, η ηλεκτρονική σας υπογραφή, η τσάντα και τα ρούχα του προσωπικού σας, η ταμπέλα του φυσικού σας καταστήματος όπως και ο γραφιστικός σχεδιασμός του site ή του e-shop σας είναι όλα αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής εταιρικής σας ταυτότητας.

brand manual

Ένα εγχειρίδιο που περιλαμβάνει τα guidelines της ορθής χρήσης του λογοτύπου σας. Οι γραμματοσειρές, τα χρώματα αλλά και ο τρόπος που το λογότυπο σας θα εφαρμόζεται σε κάθε σας ενέργεια μελετώνται και αποτυπώνονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας της φίρμας σας.

 

Το λογότυπο είναι το δομικό στοιχείο της ταυτότητάς σας και ο πυρήνας του design strategy που επιλέγετε. Μαζί, θα δημιουργήσουμε ένα λογότυπο που θα μιλάει στους δυνητικούς σας πελάτες με τρόπο μοναδικό και αξέχαστο.

λογότυπο λογότυπο

 

Ένα σύνολο στοιχείων που αντιπροσωπεύουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να βλέπουν οι άλλοι την επιχείρησή σας, την αναγνωρίζουν και τη θυμούνται. Η επαγγελματική σας κάρτα, το επιστολόχαρτο, ο φάκελος, η ηλεκτρονική σας υπογραφή, η τσάντα και τα ρούχα του προσωπικού σας, η ταμπέλα του φυσικού σας καταστήματος όπως και ο γραφιστικός σχεδιασμός του site ή του e-shop σας είναι όλα αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής εταιρικής σας ταυτότητας.

εταιρική ταυτότητα εταιρική ταυτότητα

 

Ένα εγχειρίδιο που περιλαμβάνει τα guidelines της ορθής χρήσης του λογοτύπου σας. Οι γραμματοσειρές, τα χρώματα αλλά και ο τρόπος που το λογότυπο σας θα εφαρμόζεται σε κάθε σας ενέργεια μελετώνται και αποτυπώνονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας της φίρμας σας.

brand manual brand manual

packaging strategic design

Από το ολοκληρωμένο packaging, προκύπτει μια ευχάριστη εμπειρία χρήστη η οποία μπορεί να ενισχύσει το loyalty και να αυξήσει το conversion rate της εταιρείας σας.

Μια σωστά μελετημένη και σχεδιασμένη συσκευασία σέβεται, προστατεύει και αναδεικνύει το περιεχόμενο της. Η επιτυχία της έγκειται όμως και στην εκτύπωση υψηλής ποιότητας, το ξεχωριστό design που υποστηρίζει τη στρατηγική branding και τα μοναδικά υλικά τα οποία θα βοηθήσουν το καταναλωτικό κοινό να την επιλέξει στο ράφι, ακριβώς δίπλα από τα ανταγωνιστικά προϊόντα.

Από το ολοκληρωμένο packaging, προκύπτει μια ευχάριστη εμπειρία χρήστη η οποία μπορεί να ενισχύσει το loyalty και να αυξήσει το conversion rate της εταιρείας σας.

 

Μια σωστά μελετημένη και σχεδιασμένη συσκευασία σέβεται, προστατεύει και αναδεικνύει το περιεχόμενο της. Η επιτυχία της έγκειται όμως και στην εκτύπωση υψηλής ποιότητας, το ξεχωριστό design που υποστηρίζει τη στρατηγική branding και τα μοναδικά υλικά τα οποία θα βοηθήσουν το καταναλωτικό κοινό να την επιλέξει στο ράφι, ακριβώς δίπλα από τα ανταγωνιστικά προϊόντα.

Διάβασε περισσότερα Λιγότερα

σχεδιασμός εντύπου

Ένας ελκυστικός και λειτουργικός σχεδιασμός συμβάλει στην προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

Τα φυλλάδια μάρκετινγκ μπορούν να πάρουν όλα τα είδη σχημάτων και σχεδίων ανάλογα με την επιχειρηματική σας ταυτότητα- branding, λογότυπο, εταιρικό id- και τη στρατηγική επικοινωνίας που ακολουθείτε.

Ένας ελκυστικός και λειτουργικός σχεδιασμός συμβάλει στην προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

 

Τα φυλλάδια μάρκετινγκ μπορούν να πάρουν όλα τα είδη σχημάτων και σχεδίων ανάλογα με την επιχειρηματική σας ταυτότητα- branding, λογότυπο, εταιρικό id- και τη στρατηγική επικοινωνίας που ακολουθείτε.

Διάβασε περισσότερα Λιγότερα

sales organiser

Ένα εργαλείο παρουσίασης όλης της γκάμας προϊόντων που προσφέρει μία επιχείρηση, συγκεντρωμένη, για εμπορικούς λόγους. Ενισχύστε τους πωλητές σας με εργαλεία όπως είναι το sales organizer.

κατάλογοι εστιατορίου

Ένας καλοσχεδιασμένος κατάλογος, χωρίς ορθογραφικά λάθη, με ξεκάθαρη την πληροφορία αλλά και την αποτύπωση του brand σας, όχι μόνο σας αντιπροσωπεύει, αλλά ανοίγει και την “όρεξη” των πελατών σας.

διαφημιστικές καταχωρίσεις

Η έντυπη διαφήμιση συνεχίζει να κρατά ένα σημαντικό κόμμάτι στην προβολή της επιχείρησης σας , εάν και εφόσον καταφέρει να κατευθύνει το μάτι στο διαφημιστικό σας μήνυμα. ‘Εχετε αναρωτηθεί ποιές διαφημίσεις σε περιοδικά σας κράτησαν έστω και λίγα δευτερόλεπτα; Μόνο αυτές που σας διέγειραν
με κάποιο τρόπο μια από τις αισθήσεις σας.

 

Ένα εργαλείο παρουσίασης όλης της γκάμας προϊόντων που προσφέρει μία επιχείρηση, συγκεντρωμένη, για εμπορικούς λόγους. Ενισχύστε τους πωλητές σας με εργαλεία όπως είναι το sales organizer.

sales organiser sales organiser

 

Ένας καλοσχεδιασμένος κατάλογος, χωρίς ορθογραφικά λάθη, με ξεκάθαρη την πληροφορία αλλά και την αποτύπωση του brand σας, όχι μόνο σας αντιπροσωπεύει, αλλά ανοίγει και την “όρεξη” των πελατών σας.

κατάλογοι εστιατορίου κατάλογοι εστιατορίου

 

Η έντυπη διαφήμιση συνεχίζει να κρατά ένα σημαντικό κόμμάτι στην προβολή της επιχείρησης σας , εάν και εφόσον καταφέρει να κατευθύνει το μάτι στο διαφημιστικό σας μήνυμα. ‘Εχετε αναρωτηθεί ποιές διαφημίσεις σε περιοδικά σας κράτησαν έστω και λίγα δευτερόλεπτα; Μόνο αυτές που σας διέγειραν

διαφημιστικες καταχωρίσεις διαφημιστικες καταχωρίσεις

digital and visual communication

Όλα τα ψηφιακά διαφημιστικά κανάλια θέλουν οπτικό περιεχόμενο για να φέρουν αποτελέσματα και αποκτήσεις (leads).

Μια καμπάνια σε ψηφιακά κανάλια μπορεί να περιλαμβάνει στατικά εικαστικά, κινούμενα (gifs) ή και μικρά βιντεάκια που επικοινωνούν άρτια το μήνυμα σας. Σκεφθείτε σε πόσες χορηγούμενες διαφημίσεις έχετε σταθεί στο ατελείωτο scroll down των social media και πόσο αναγνωρίσιμες είναι κάποιες διαφημιστικές καμπάνιες. Σίγουρα έχετε κάποιες στο μυαλό σας από γνωστά brands και αυτό συμβαίνει γιατί ο γραφιστικός σχεδιασμός ακολουθεί το brand identity και τίποτα λιγότερο.

Όλα τα ψηφιακά διαφημιστικά κανάλια θέλουν οπτικό περιεχόμενο για να φέρουν αποτελέσματα και αποκτήσεις (leads).

 

Μια καμπάνια σε ψηφιακά κανάλια μπορεί να περιλαμβάνει στατικά εικαστικά, κινούμενα (gifs) ή και μικρά βιντεάκια που επικοινωνούν άρτια το μήνυμα σας. Σκεφθείτε σε πόσες χορηγούμενες διαφημίσεις έχετε σταθεί στο ατελείωτο scroll down των social media και πόσο αναγνωρίσιμες είναι κάποιες διαφημιστικές καμπάνιες. Σίγουρα έχετε κάποιες στο μυαλό σας από γνωστά brands και αυτό συμβαίνει γιατί ο γραφιστικός σχεδιασμός ακολουθεί το brand identity και τίποτα λιγότερο.

Διάβασε περισσότερα Λιγότερα

web design for web sites & e-shops

Η πρώτη εντύπωση μετράει και συνεπώς είναι αυτή που αποτυπώνεται στο μυαλό του χρήστη. Φροντίζουμε λοιπόν το περιβάλλον του ιστοτόπου σας να είναι ελκυστικό, φιλικό και εύκολο στη χρήση βελτιώνοντας ολοένα και περισσότερο την εμπειρία του πελάτη.

Ο γραφιστικός σχεδιασμός που οφείλει να έχει η ψηφιακή σας εικόνα έχει κανόνες και όρια με βάση την εταιρική σας ταυτότητα, τους στόχους που έχουν εξ αρχής τεθεί προς επίτευξη, το κοινό που στοχεύει να προσελκύσει καθώς και όλες εκείνες τις τεχνολογικές απαιτήσεις που διαρκώς ανανεώνονται και εξελίσσονται. Η εμπειρία του χρήστη έχει να κάνει με το web design και τη μελέτη που γίνεται πριν το σχεδιασμό. Το user interface όπως ονομάζεται είναι αυτό που “βλέπει” ο πελάτης σας. Σκεφθείτε πόσο σημαντικό είναι όταν ένας δυνητικός πελάτης “προσγειωθεί” στο website σας να έχετε ήδη φορντίσει να του σερβίρετε το μήνυμα ή το προϊόν που επέλεξε να δει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με όσες τυχόν πληροφορίες χρειάζεται, χωρίς να ταλαιπωρηθεί και φυσικά να κάνει αυτό που θέλετε: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

Η πρώτη εντύπωση μετράει και συνεπώς είναι αυτή που αποτυπώνεται στο μυαλό του χρήστη. Φροντίζουμε λοιπόν το περιβάλλον του ιστοτόπου σας να είναι ελκυστικό, φιλικό και εύκολο στη χρήση βελτιώνοντας ολοένα και περισσότερο την εμπειρία του πελάτη.

 

Ο γραφιστικός σχεδιασμός που οφείλει να έχει η ψηφιακή σας εικόνα έχει κανόνες και όρια με βάση την εταιρική σας ταυτότητα, τους στόχους που έχουν εξ αρχής τεθεί προς επίτευξη, το κοινό που στοχεύει να προσελκύσει καθώς και όλες εκείνες τις τεχνολογικές απαιτήσεις που διαρκώς ανανεώνονται και εξελίσσονται. Η εμπειρία του χρήστη έχει να κάνει με το web design και τη μελέτη που γίνεται πριν το σχεδιασμό. Το user interface όπως ονομάζεται είναι αυτό που “βλέπει” ο πελάτης σας. Σκεφθείτε πόσο σημαντικό είναι όταν ένας δυνητικός πελάτης “προσγειωθεί” στο website σας να έχετε ήδη φορντίσει να του σερβίρετε το μήνυμα ή το προϊόν που επέλεξε να δει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με όσες τυχόν πληροφορίες χρειάζεται, χωρίς να ταλαιπωρηθεί και φυσικά να κάνει αυτό που θέλετε: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

Διάβασε περισσότερα Λιγότερα