Με τον νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ( GDPR) που τέθηκε σε εφαρμογή στην Ελλάδα στις 25/5/2018 διασφαλίζεται ο τρόπος με τον οποίο επιχειρήσεις και οργανισμοί συλλέγουν, επεξεργάζονται και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα κάθε μορφής. Η συμμόρφωση αφορά όλες τις εταιρίες και οργανισμούς που επεξεργάζονται με αυτοματοποιημένες μεθόδους ή μη, πληροφορίες και δεδομένα που μπορεί να αφορούν τους πελάτες τους, τους προμηθευτές τους, το προσωπικό ή και τρίτους.
Κάθε επιχείρηση ή οργανισμός πρέπει να εφαρμόζει ένα σύνολο μέτρων προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα μειωθεί ο κίνδυνος υπέρβασης του Κανονισμού και να αποδεικνύεται ότι η διαχείριση δεδομένων ανήκει στους βασικούς λειτουργικούς πυλώνες.
Με τον νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ( GDPR) που τέθηκε σε εφαρμογή στην Ελλάδα στις 25/5/2018 διασφαλίζεται ο τρόπος με τον οποίο επιχειρήσεις και οργανισμοί συλλέγουν, επεξεργάζονται και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα κάθε μορφής. Η συμμόρφωση αφορά όλες τις εταιρίες και οργανισμούς που επεξεργάζονται με αυτοματοποιημένες μεθόδους ή μη, πληροφορίες και δεδομένα που μπορεί να αφορούν τους πελάτες τους, τους προμηθευτές τους, το προσωπικό ή και τρίτους.
Κάθε επιχείρηση ή οργανισμός πρέπει να εφαρμόζει ένα σύνολο μέτρων προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα μειωθεί ο κίνδυνος υπέρβασης του Κανονισμού και να αποδεικνύεται ότι η διαχείριση δεδομένων ανήκει στους βασικούς λειτουργικούς πυλώνες.
Παροχή υπηρεσιών DPO as a Service σε ετήσια βάση (υπηρεσίες «εξωτερικού» DPO) που αφορούν σε δράσεις όπως:
Παροχή εξειδικευμένης γνώσης και πρακτικής καθοδήγησης στο προσωπικό μιας επιχείρησης καθώς επιβάλλεται για το σωστό χειρισμό προσωπικών δεδομένων. (ορολογία και αρχές προστασίας δεδομένων, άμεση προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών – διαφήμιση, cookies, χειρισμός περιστατικών παραβίασης δεδομένων, διάρκεια τήρησης δεδομένων)
Η διαχείριση οποιουδήποτε κινδύνου που θα προκύψει σε έναν οργανισμό ή μία επιχείρηση απαιτεί ενημέρωση και επίγνωση πάνω σε θέματα ασφαλείας. Η μεθοδολογία διαχείρισης κινδύνων χωρίζεται σε έξι βήματα: Καθορισμός πλαισίου, Εκτίμηση κινδύνων, Διαχείριση κινδύνων, Αποδοχή κινδύνων, Παρουσίαση κινδύνων και διαβούλευση και Παρακολούθηση και επανεξέταση κινδύνων.
Στην διαχείριση κινδύνων, ο τελικός στόχος είναι να βρεθούν τα κατάλληλα μέτρα ασφάλειας έτσι ώστε είτε να μειωθεί είτε να διατηρηθεί ο κίνδυνος και να διαμορφωθεί ένα σχέδιο διαχείρισης του.
• Αξιολόγηση των διαδικασιών που διαδραματίζονται μέσα σε μία επιχείρηση από οργανωτικής , νομικής και τεχνικής πλευράς.
• Καταγραφή και χαρτογράφηση των προσωπικών δεδομένων
• Σχεδιασμός και χάραξη στρατηγικής στα πλαίσια του GDPR
Παροχή υπηρεσιών DPO as a Service σε ετήσια βάση (υπηρεσίες «εξωτερικού» DPO) που αφορούν σε δράσεις όπως:
• Την παροχή συμβουλών και έκδοση συστάσεων
• Τη συλλογή πληροφοριών, την ανάλυση και τον έλεγχο των δεδομένων
• Την ενημέρωση σχετικά με εξελίξεις που αφορούν τον GDPR
• Συμβουλευτική συνδρομή αντιμετώπισης περιπτώσεων τυχόν παραβιάσεων δεδομένων και τον εντοπισμό επεξεργασιών υψηλού κινδύνου.
• Την εκπαίδευση του προσωπικού
Παροχή εξειδικευμένης γνώσης και πρακτικής καθοδήγησης στο προσωπικό μιας επιχείρησης καθώς επιβάλλεται για το σωστό χειρισμό προσωπικών δεδομένων. (ορολογία και αρχές προστασίας δεδομένων, άμεση προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών – διαφήμιση, cookies, χειρισμός περιστατικών παραβίασης δεδομένων, διάρκεια τήρησης δεδομένων)
Η διαχείριση οποιουδήποτε κινδύνου που θα προκύψει σε έναν οργανισμό ή μία επιχείρηση απαιτεί ενημέρωση και επίγνωση πάνω σε θέματα ασφαλείας. Η μεθοδολογία διαχείρισης κινδύνων χωρίζεται σε έξι βήματα: Καθορισμός πλαισίου, Εκτίμηση κινδύνων, Διαχείριση κινδύνων, Αποδοχή κινδύνων, Παρουσίαση κινδύνων και διαβούλευση και Παρακολούθηση και επανεξέταση κινδύνων.
Στην διαχείριση κινδύνων, ο τελικός στόχος είναι να βρεθούν τα κατάλληλα μέτρα ασφάλειας έτσι ώστε είτε να μειωθεί είτε να διατηρηθεί ο κίνδυνος και να διαμορφωθεί ένα σχέδιο διαχείρισης του.
Creative Digital Marketing Agency
Ύστερα από 20 χρόνια εμπειρίας, WE MAKE IT MATTER γιατί φροντίζουμε προσωπικά το κάθε project και το αντιμετωπίζουμε εξατομικευμένα. Από τον γραφιστικό σχεδιασμό του λογοτύπου έως και τη διαχείριση των social media, των google ads αλλά και την κατασκευή του e-shop ή του website, κάθε project έχει τις δικές του ανάγκες, απαιτήσεις, στόχους και δυνατότητες.